Leuke moderne trui om zelf te breien herfst 2017 nieuwe breimode

Breien blijft leuk en is nog steeds trendy. Hier een prachtig breipatroon voor een mooie trui in vlechtpatroon.

Je krijgt er al zin in als je het ziet om te gaan breien. Meestal vallen dit soort patronen best mee. Het ziet er heel ingewikkeld uit maar gewoon beginnen en meestal went het snel.

Ik vind het in ieder geval een aanrader deze trui en dit is ook wel een mooie kleur die ik leuk vind. De kleur moet je een beetje doorheen kijken en kiezen wat je zelf mooi vind.

Hier is de trui :


Echt een plaatje om te zien toch ? Hieronder het breipatroon zodat je snel aan de slag kunt.

Ik heb zelf ook nog niks op de pennen staan en ben nog druk op zoek naar een patroon. Ik zou wel eens met een oud patroon aan de slag willen gaan jaren 40 of zo lijkt me erg leuk.

Klik op de afbeelding voor vergroting van het patroon:





Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of iemand deze trui wil gaan breien.


Reacties

Anoniem zei…
Erg leuk, die trui met vlechtpatroon, maar ik mis de teltekening?
Je hebt gelijk heb de tekening er bij gezet.