Zelfgebreide trui is klaar ! Was wel weer een flinke klus

Yes mijn zelfgebreide trui is klaar best een klus hoor dat vergeet ik altijd weer als ik een poosje geen trui heb gebreid.

Het in elkaar zetten vind ik eigenlijk het vervelendst en dit moet wel nauwkeurig gebeuren om veel plezier van je breiwerk te hebben.

Deze keer kreeg ik hulp van de poes toen ik alles klaar had liggen kwam hij "helpen".

hulp van de kat bij het in elkaar zetten van de trui

Het ingebreide patroon was echt een werk maar ben er nu wel trots op.

Het patroon van de trui zelf heb ik van deze website makkelijke basispatronen. Je kiest de naalden die gebruikt en de maat en hoeft niet meer te tellen of om te rekenen. Deze patronen kloppen altijd.

KLIK HIER VOOR BASISPATROON DAMESTRUI MET TAILLEVORMING

En hieronder het resultaat is een warme, zware trui geworden die ik zeker met veel plezier ga dragen de komende maanden.

zelfgebreide damestrui met ingebreid patroon
Nu ontzettende zin om weer een paar sokken op te zetten leuk makkelijk en dan hoef je niets in elkaar te zetten.


Reacties